»Predmet najinih zgodb ni nikoli storilec. Gre bolj za to, da bi se vprašali, kako smo vsi – in s tem mislim nas vse – soudeleženi pri teh zločinih, zavedno ali ne. Kako spregovoriš o nečem, kar se v Ameriki dogaja ves čas, pa se o tem nihče noče pogovarjati? Hotela sva načeti pogovor.«
»V tej seriji duhovni dialog, umetniški dialog skozi čas ustvarjajo številni pričevalci ‒ baletni umetniki, glasbeniki, strokovnjaki.«
»Ljudje lahko pišejo, kar hočejo. Če imam manjši ugovor, je to, da so namerno izpustili vse, kar ni ustrezalo njihovi pripovedi. Ampak mislim, da smo v zadnjem času videli veliko tega.«
»Največ pozornosti smo posvetili tej sceni. Porabili smo veliko časa – naša največja skrb pa je bila, kako uprizoriti sončni zahod. Hoteli smo uprizoriti podobo, ki bi bila tanka meja med resničnostjo in navideznostjo.«
»Preprosto videli so, kako se lahko odpre ta svet ter se vzame, kar je bilo črno-belo v Karate Kidu, in dodaš še vse te sive odtenke teh likov, kjer niso vsi ves čas dobri ali slabi...«
»Predvsem je v filmu zajeto vse, ne samo športni ribolov, tudi kako se skozi ribičijo ohranja naravo, kako se pride do ribe, kako jo vračamo v vodo.«
»Na področju prevoda dokumentarne oddaje ali dokumentarnega filma s področja družboslovja in humanistike sta slavili Nataša Hrovat za dokumentarno serijo Maurits Cornelis Escher: potovanje v neskončnost in Polona Mertelj za dokumentarno serijo Vsejed.«
»Kaj za vraga sem storil? Pobil vse, jasno.«
»Pomembno dokumentarno gradivo pa predstavljajo tudi številne razglednice, fotografije, med drugim tudi mnogi posnetki, ki so nastajali več desetletij in jih hranijo danes slovenski arhivi in muzeji, tudi Televizija Slovenija. Ogromno gradiva smo pridobili tudi iz zasebnih zbirk.«
»Kako veš, kako bi se kamera odzvala v tem trenutku, če še junaki ne vedo?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju